کتاب چگونه مدیری استراتژیست باشیم
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
استراتژی پدیده ای ذهنی است و هر بنگاه اقتصادی بر مبنای ضرورتی متولد شده و زمانی به بلوغ میرسد که پاسخگوی علتهای به وجود آمدنش باشد. در این کتاب استراتژی جهت گیری کلی سازمان بیان شده است و همچنین به این پرسش که چگونه مدیری استراتژیست باشیم پاسخ داده می شود.در ادامه به عوامل و ابزار استراتژی نظیر موضوع بحران،تغییر،ریسک سازمان،مهارت های حل بحران،مسآله و غیره اشاره شده است.این کتاب با رویکرد توسعه دانش و مهارتهای استراتژیک مدیران برای تمامی سیستم ها و سازمانها نگاشته شده است.نگارنده با ادبیاتی روان به تشریح استراتژی و نحوه مدیر استراتژیک شدن،تغییر و شیوه مدیریت کردن آن،دلایل وقوع بحران،تکنیک های مدیریت بحران و مدیریت آن، می پردازد، در ادامه نیز ریسک های سازمان و احصاء آن،چگونگی مدیریت زمان و اهمیت آن،مدیریت مشارکتی،اشتباهات متداول مدیران و چگونگی اجتناب از آنها و موارد مرتبط دیگر را تشریح می نماید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مایکل آرمسترانگ
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- احمد طباطبایی ، محمدرضا بابائی ، طاهره خانی پور
- شابک
- 9789644684791
- تعداد صفحات
- 84
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید