افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب روش تحقیق کسب و کار

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
دونالد آر کوپر، پاملا اس شیندلر
ناشر
کتاب مهربان

کتاب روش تحقیق کسب و کار اثر محمدرحیم اسفیدانی از نشر مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب روش تحقیق کسب و کار

Business research methodes

شاید بتوان برترین وجه تمایز و به نوعی نوآوری این کتاب را نسبت به کتاب های موجود روش تحقیق مدیریت در نگاه نوینی دانست که این اثر به روش های تحقیق در کسب و کار دارد. نویسندگان کتاب تلاش نمودند که روش های مطرح شده عملگرایانه باشد تا بتوان از نتایج آن بصورت کاربردی بهره برد. کتاب حاضر علاوه بر پاسخگویی به نیاز اساتید و دانشجویان مدیریت رویکردی را بیان می دارد که مدیران و مشاوران سازمان ها می توانند با بهره گیری از آن شرایط تصمیم گیری در سازمان را بهبود ببخشند. 

بریده ای از کتاب فصل سوم تحقیق در کسب و کار صفحه 51 هوش کسب و کار:

تصمیم گیرنده باید دانش و آگاهی کافی نسبت به محیط شرکت را داشته باشد، چرا که تصمیم گیری، بدون آگاهی ممکن نیست. سیستم هوش کسب و کار بدین منظور تعبیه شده تا مدیر اطلاعات مربوط به وقایع حوزه های  فناوری،سیاسی،جغرافیایی،فرهنگی،اجتماعی را کسب کنند. این اطلاعات از منابع مختلف گردآوری میشود . به واسطه داده های حاصل از سیستم تصمیم گیری و هوش کسب و کار این سوال مطرح میشود که آیا ما ملزوم به انجام تحقیق در کسب و کار میباشیم؟

سرفصل های کتاب به شرح زیراست:

فصل اول: فلسفه تحقیق

فصل دوم:اصول اخلاقی در روند تحقیق

فصل سوم:تحقیق در کسب و کار

فصل چهارم:فکرکردن مانند یک محقق

فصل پنجم:روند تحقیق یک مرور اجمالی

فصل ششم: تعریف سوال تحقیق از طریق داده های ثانویه و اکتشاف

فصل هفتم:طراحی تحقیق: مرور

فصل هشتم:تحقیق کیفی

فصل نهم:مطالعات مشاهده ای

فصل دهم: آزمایش ها

فصل یازدهم: پیمایش

فصل دوازدهم:اندازه گیری

فصل سیزدهم:مقیاس های اندازه گیری

فصل چهاردهم: پرسش نامه و ابزار ها

فصل پانزدهم: نمونه گیری

فصل شانزدهم:تهیه و شرح داده

فصل هفدهم:اکتشاف،ارائه و بررسی داده

فصل هجدهم:ارزیابی و آزمون فرضیه 

فصل نوزدهم:تحلیل همبستگی

فصل بیستم:چشم اندازها و یافته ها گزارش های مکتوب

فصل بیست و یکم: ارائه یافته ها ارائه شفاهی

فصل بیست و دوم:ارئه شفاهی مبتنی بر ذن ژاپنی

 برای خرید این کتاب به سایت کتاب فروشگاه مهربان مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسفیدانی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
دونالد آر کوپر، پاملا اس شیندلر
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
محمدرحیم اسفیدانی، حمیدرضا عزتی
شابک
978-600-407-106-2
تعداد صفحات
588
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
دونالد آر کوپر، پاملا اس شیندلر
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
محمدرحیم اسفیدانی، حمیدرضا عزتی
شابک
978-600-407-106-2
تعداد صفحات
588
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود