کتاب روابط عمومی حرفه ای
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب روابط عمومی حرفه ای در پنج بخش و بیست فصل و در 300 صفحه با نگارش احمد یحیایی ایله ای (دکترای ارتباطات) به مباحث اساسی روابط عمومی پرداخته است.
بخش اول کتاب با عنوان مقدمات، به سه موضوع اساسی: تعاریف، تشکیلات، و وظایف تقسیم شده است. در این بخش تلاش شده تا نما و شمایی کلّی برای ساختار روابطعمومی طراحی و ارائه شود.
بخش دوم با عنوان تحقیقات، به شیوههای پژوهشی در روابطعمومی اشاره میکند؛ بدینرو به ارائهی نمونههایی از نظرسنجی ها و پرسشنامهها پرداخته شده و سپس تحلیل محتوا مورد بررسی قرار گرفته است؛ در پایان این فصل نیز به پژوهشهایی اشاره شده که میتواند از سوی روابطعمومی مورد توجه قرار گیرد.
بخش سوم به انتشارات، به عنوان یکی از وظایف روابطعمومی میپردازد و بخصوص نگارش اداری را به طور جداگانه مورد بحث و بررسی قرار میدهد.
بخش چهارم ضمن اشاره به تفاوتهای تبلیغات و روابطعمومی، تشریفات، گردهمایی و نمایشگاه میپردازد.
در بخش پنجم به ارتباطات از سه جنبهی ارتباطات انسانی، ارتباطات مردمی، و ارتباطات رسانهای توجه شده است.
کتاب روابط عمومی حرفه ای از سوی دانشگاههای دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان منبع درسی مورد توجه قرار گرفته است.
به اذعان استادان و کارگزاران روابط عمومی این کتاب یکی از معدود کتب کاربردی روابط عمومی در زبان فارسی است.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- احمد یحیایی ایله ای
- ناشر
- جاجرمی
- شابک
- 978-964-2928-16-3
- تعداد صفحات
- 300
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 6
نظر دهید