کتاب خدمات ناب
عنوان فرعی: بهبود فعالیتهای اداری و خدماتی به کمک نقشهبرداری جریان ارزش موضوع: آموزش چگونگی ترسیم نقشه جریان ارزش در فعالیتهای اداری، خدماتی، پشتیبانی (غیر تولیدی) و برنامه اجرا
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اگر شما یک شرکت خدماتی هستید (یعنی محصولی غیر فیزیکی مثل اطلاعات، خدمات نگهداری، بازرگانی و ...) و احساس میکنید با مشکلات مالی و بحرانهای ناشی از کاهش فروش یا سود مواجه هستید چون نتوانستهاید به نیازهای مشتریان خود به موقع و به درستی پاسخ دهید، یا اگر شرکتی تولیدی هستید که فکر میکنید بخش مهمی از مشکلات شما به بخش اداری و پشتیبانی شما مربوط میشود (امور اداری، تدارکات، امور مالی، خدمات نت، واحد تکوین محصول و ...) پس شما باید ابزارهای ناب برای بهبود فهالیتهای خدماتی را بیاموزید و به کار بندید.
کتاب کارگاهی خدمات ناب. بهترین منبع برای همه کسانی است که میخواهند با افزایش رضایت مشتریان و کاهش هزینههای خود به یک حاشیه سود پایدار و رو به افزایش دست یابند.
این کتاب کارگاهی که هم برای استفاده در دوره آموزشی مربوطه مناسب است و هم به تنهایی یک منبع اموزشی فوقالعاده است، بهترین منبعی که تا کنون در زبان فارسی برای کسانی تهیه شده است که میخواهند به کمک دانش، کسب و کار خود را بهبود دهند و به سرامدی رقابتی دست یابند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- موسسه لین اینترپرایز
- ناشر
- آموزه
- مترجم
- کاظم موتابیان
- شابک
- 978-964-5528-47-6
- تعداد صفحات
- 172
- قطع کتاب
- رحلی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید