ارزان شد! رفتار مصرف کننده

کتاب رفتار مصرف کننده

محصول جدید

رشته رفتار مصرف كننده را ميتوان اساس رشته بازاريابي دانست.بدين معنا كه رويكرد بازاريابي اساسا با شناسايي رفتار مصرف كننده آغاز ميشود و به دنبال يافتن راه هايي براي برآورده ساختن هرچه بهتر نيازها و خواسته هاي مصرف كنندگان است. با اين نگاه ميتوان ادعا كرد كه تمام بحثهاي بازاريابي اعم از استراتژي بازاريابي، آميخته بازاريابي، فروش و ... ريشه در تبين رفتار مصرف كننده دارد.

جزییات بیشتر

360,000 ریال

-10%

400,000 ریال

  • مدیریت
  • وزیری
  • شومیز
  • 1395

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفلئون شیفمن، لزکی کانوک
مترجمشهرزاد پوریان، مسعود کرمی
ناشرکتاب مهربان
شابک978-600-5823-53-0
تعداد صفحات696
نوبت چاپ3
سال چاپ1395
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز

اطلاعات بیشتر

رشته رفتار مصرف كننده را ميتوان اساس رشته بازاريابي دانست.بدين معنا كه رويكرد بازاريابي اساسا با شناسايي رفتار مصرف كننده آغاز ميشود و به دنبال يافتن راه هايي براي برآورده ساختن هرچه بهتر نيازها و خواسته هاي مصرف كنندگان است. با اين نگاه ميتوان ادعا كرد كه تمام بحثهاي بازاريابي اعم از استراتژي بازاريابي، آميخته بازاريابي، فروش و ... ريشه در تبين رفتار مصرف كننده دارد. شيفمن و كانوك از جمله برترين محققان در زمينه رفتار مصرف كننده به شمار مي آيند و كتاب آنها يكي از منابع اصلي اين حوزه ميباشد. بنابراني هب نظر ميرسدترجمه اين كتاب بتواند گامي در بهبود نگاه محققان حوزه بازاريابي و مصرف ايران داشته و آنها را ترغيب به نگاه بين رشته اي به حوزه مصرف نمايد.

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: