کتاب پشت پرده خرید کشف محرکهای احساسی خرید
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بیشتر واکنش مشتریان از یک منبع سرچشمه می گیرد؛ احساس. شناخت پویایی احساسی موجب دگرگونی در روش درک مشتریان توسط سازمانها، نحوۀ تصمیم گیری شرکتها و شیوۀ جستجوی واقعیت می شود. یک محرک احساسی هر رویدادِ واقعی یا تخیلی است که احساسات شدیدی به دنبال دارد. این احساسات دلیل زیربنائی شیوه های خاص رفتار مشتریان هستند. آشکارشدن ارتباط میان محرکهای احساسی و عمل باعث شده تا موانع توجه به آنچه واقعاً مشتری می خواهد و نه آنچه بیان می دارد فرو ریزد. با رسیدن با این درک شرکتها می توانند در جایگاه بهتری قرار گیرند تا اقدامات خود را بر اساس آنچه به فروش منجر می شود، طرح ریزی نمایند. این کتاب تمام آنچه را که در بارۀ بصیرتهای احساسی کشف می شود و چگونگی استفاده از این دانش را برای کمک به تغییر در اختیار افراد قرار می دهد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- میشل هلین ، لیندا گودمن
- ناشر
- کلک سیمین
- مترجم
- احمد روستا ، میترا مهاجری ، یاسمین رزاقی
- شابک
- 9786005468373
- تعداد صفحات
- 288
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید