کتاب بازاریابی صنعتی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی صنعتی با موضوعاتی نظیر کاربری بازاریابی، سامان دهی، معرفی محیط و استراتژیهای مناسب عرضه و تقاضا و ... تا عرضۀ الکترونیکی و مجازی و اخلاق حرفه ای این شیوۀ تجارت را در بر می گیرد تا منبعی مناسب برای شرکتهای صنعتی کشور باشد؛ شرکتهایی که گرفتار ناپایداری و بی ثباتی اقتصادی جهانی و عوامل ناپایدار دیگر بوده و هستند و عواملی از این دست، ضرورت تدوین و ترجمۀ چنین اثری را ایجاب می کرد. اثر حاضر راهنمائیست برای صاحبان حِرَف و مشاغل صنعتی که با بیان راه حلهای علمی مسیر توسعه را به آنها می نمایاند. مخاطبان دیگر این اثر، دانشجویان و دانش آموختگان رشته های وابسته و پژوهشگران مطالعات میان رشته ای هستند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سی اس جی ، کریشناماچارولو ، لالیتها راماکریشنان
- ناشر
- کلک سیمین
- مترجم
- احمد روستا ، ابوالفضل صبوری ، مریم ارشدی
- شابک
- 9786005468496
- تعداد صفحات
- 568
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید