کتاب 22 قانون اجتناب ناپذیر تبلیغات
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اهمیت و ضرورت تبلیغات بر کسی پوشیده نیست. آنچه باعث متمایزشدن این کتاب از نمونه های مشابه به آن می شود در واژۀ «قوانین» خلاصه شده است. ترکیب قوانین با تبلیغات ترکیب حیرت آور و پیچیده ایست، آیا تبلیغات از قوانین خاصی تبعیت می کند؟ 22 قانون تبلیغات در قالب 22 فصل در این کتاب، نیروهای طبیعی هستند که در صورت به کارگیری در سوددهی به شما کمک خواهد کرد. این قوانین، دستورالعملهای مؤثر در جهت انجام و اجرای هر چه بهتر تبلیغات شماست. کتاب حاضر به بحث و بررسی اصول اساسی و زیربنایی تبلیغ می پردازد و فرصتی برای یادگیری از 22 تن از کارآزموده ترین متخصصان تبلیغات به دست می دهد. خواندن این کتاب از جهات گوناگون برای مؤسسات تبلیغاتی، استادان، دانشجویان و دانش پژوهان سودمند است
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مایکل نیوفن
- ناشر
- کلک سیمین
- مترجم
- احمد روستا
- شابک
- 9786005468212
- تعداد صفحات
- 232
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید