کتاب برندشناسی اگر این قدر زیرک هستید چرا برند شما به حد کافی پایدار نیست
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برندشناسی یا نشانهشناسی به روشنگری حقایق و نکاتی در بارۀ برند میپردازد. روش و شیوۀ جذاب ارائۀ مطالب پیرامون منشأ و اهمیت برند، بار عاطفی، شخصیت، نشانۀ وفاداری، ساختار و ...، خود یک دورۀ آموزشی- پژوهشی در بارۀ برند و برندشناسی است که مخاطب خاص و گاه عام را با تداعیات مثبت به ترسیم و طراحی و اجرای این پدیده ارزشی درتجارت کنونی سوق میدهد. برند چیزی است که باید مدیریت، محافظت، رشد، بهرهبرداری و تغییر یابد. این کتاب برای مدیران تجاری، بازاریابها، مدیران برند و همه کسانی درنظر گرفته شده است که در ساحت و تعریف برندهای خود به فعالیت مشغولند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پیتر شورتون
- ناشر
- کلک سیمین
- مترجم
- احمد روستا
- شابک
- 9786005468427
- تعداد صفحات
- 212
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید