کتاب تجارت مصرف کننده با مصرف کننده
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بدون تردید استفاده از اینترنت و کسب و کارهای حاصل از این فناوری، موجبات بروز تحولاتی تازه در تجارت و مفاهیم مرتبط با آن را فراهم آورده است.
از جمله این تحولات، تغییراتی است که در زمینه اقتصاد و روابط میان طرفین درگیر در این حوزه نظیـر اشخاص، شرکتها و دولـتها به وجود آمده، به طوری که پدیـدهای به نام تجـارت الکترونیکی را مطرح ساختـه است.
تجـارت الکترونیـکی به دلیـل از پیش روی برداشتن بسیـارى از محدودیتهاى تجارت سنتی از یک سـوی و دارا بودن مزایا و منافع بیشمار براى بشر از سوی دیگر، به سرعت در حال گسترش میباشد، این سبک از تجارت بر اساس معیارهای متفاوت، شکلهای گوناگونی به خود میگیرد. از جمله این معیـارها عوامل درگیر در تجـارت هستند که موجب شکلگیری مدلهای متفاوتی از این تجارت میشوند.
یکی از مدلهـای تجـارت الکترونیـکی که بر این اساس شکل گرفته است تجارت مصرفکننده با مصرفکننده میباشد و به تجارتهای ساده شخصی اطلاق میشود که به صورت فردی بین مصرفکنندگان انجام میگیرد. ایده اصلی مدل تجارت مصرفکننده با مصرفکننده ایجاد فضایی است که در آن مصرفکنندگان با یکدیگر بدون واسطه به خرید و فروش بپردازند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مریم نیک نژاد
- ناشر
- سبزان
- شابک
- 9786006242385
- تعداد صفحات
- 86
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید