کتاب رنگ روان شناسی زندگی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
موضوع روانشناسی رنگها، تاثیر انواع رنگها بر احساسات مردم را بررسی میکند چرا که هر رنگ بخش متفاوتی از مغز را تحریک میکند و بنابراین اهمیت دادن به رنگها، هنگام طراحی یک فضای خلاق یا روحیهبخشی به فضا، بسیار با ارزش و مهم میباشد.
بدون تردید رنگ دیوارها و وسایل اتاق در محیط کاری و حتی غیرکاری دارای تاثیر روانی در افراد میباشد و محیطی که در آن از رنگهای نشاطآور و آرام استفاده شده باشد، در نحوه عملکرد کارکنان موثر خواهد بود. آزمایشهای به عمل آمده اثبات کرده است که استفاده از رنگهای مناسب در محیط کار باعث کاهش غیبتهای مکرر کارکنان، افزایش دلبستگی و دلگرمی آنان به کار و کاهش خستگی چشم و خستگی عمومی بدن میشود.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- میلاد خواجه پور ، ساناز سمندی ، سمانه تابش ، فاطمه عبدالهی
- ناشر
- سبزان
- شابک
- 9786001170034
- تعداد صفحات
- 136
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1389
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید