افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی سیاسی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
وویچ لوالینا، آندرژ فالکوسکی، بروس آی. نیومن
ناشر
کتاب مهربان

کتاب بازاریابی سیاسی یکی از معدود کتاب هایی است که در زمینه پیوند میان بازاریابی و دنیای سیاست در کشور ما موجود می باشد. این کتاب به بررسی  نحوه کاربرد تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی در انتخابات می پردازد و می تواند برای فعالان عرصه سیاست، نمایندگان مجلس، دانشجویان مدیریت و علوم سیاسی و کلیه علاقمندان مباحث روز مدیریت و سیاست مفید واقع گردد.

ادامه مطلب
‎ریال365,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

کتاب حاضر، سعی دارد دریچه‌ای بر جدیدترین مسائل مطرح در بازاریابی سیاسی برای دانشجویان مدیریت و علاقه‌مندان و فعالان عرصه سیاسی باز کند.

فصل اول، بازاریابی سیاسی را به عنوان یک نظام مجزا معرفی می‌کند. فصل دوم به معرفی یک نظریه پیشرفته درباره بازاریابی سیاسی در چارچوب

نمونه‌های موجود می‌پردازد. فصل سوم به ابزارهای بخش‌بندی بازار رأی‌دهی و موقعیت‌یابی احزاب و سیاستمداران اختصاص یافته است. چهار فصل بعدی

به‌طور مفصل در مورد مشکلات و مسائل مربوط به تصویر ذهنی کاندیداها، مبارزات مستقیم، مناظرات، مبارزات پایدار و حفظ روابط با رأی‌دهندگان بحث

می‌کنند. فصل هشتم نیز در مورد مسائل دموکراسی و آزادی شهروندان سخن به میان می‌آورد.

فهرست:

فصل اول:فرانظریه هایی در علوم اجتماعی و بازاریابی سیاسی

فصل دوم:یک نظریه پیشرفته درباره بازاریابی سیاسی:چه چیزی مورد غفلت قرار گرفته است؟

فصل سوم:ایجاد پیام مبارزاتی:بخش بندی و جایگاه یابی در بازار رای دهی

فصل چهارم:تصویر ذهنی کاندیده

فصل پنجم:توزیع پیام مبارزاتی:مبارزه مستقیم و مناظرات

فصل ششم:توزیع پیام مبارزاتی:مبارزه غیر مستقیم

فصل هفتم:بازاریابی پس از انتخابات:حفظ و ارتقای روابط با رای دهندگان

فصل هشتم:بازاریابی سیاسی و دموکراسی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
مهربان-ده آبادی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
وویچ لوالینا، آندرژ فالکوسکی، بروس آی. نیومن
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حمیدرضا عسگری ده آبادی، شهاب طلایی شکری
شابک
‏‫‭978-600-7317-38-9
تعداد صفحات
362
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
وویچ لوالینا، آندرژ فالکوسکی، بروس آی. نیومن
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
حمیدرضا عسگری ده آبادی، شهاب طلایی شکری
شابک
‏‫‭978-600-7317-38-9
تعداد صفحات
362
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود