کتاب فروش لوکس
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درس هایی از dior، piaget, lexus, cartier
خرید کالاهای لوکس معمولا بر اساس نیاز مستقیم خریدار انجام نمی شودو گاهی لازم است فروش این نوع کالاعا با زیرکی و تدبیر فروشنده و تبلیغات مناسب انجام شود می توان گفت شرکت های بزرگ روش های خاصی برای مطرح شدن در این بازار ویژه دارند
این کتاب به بررسی تجارب علمی تعدادی از لوکس ترین برندهای جهان می پردازد و از تجربیات آنها برای آموزش روش های عملی فروش کالاهای لوکس به مخاطبان بهره می گیرد
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رابین لنت، ژنویه توخ
- ناشر
- سازمان مدیریت صنعتی
- مترجم
- بهشاد یاسینی، ندا قنبری
- شابک
- 9786002750730
- تعداد صفحات
- 124
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید