کتاب ارتباطات بازاریابی یکپارچه
هدف کتاب حاضر بررسی ارتباطات بازاریابی یکپارچه جهت استفاده محققین و دانشجویان است.
نسخه الکترونیک کتاب را از طریق لینک زیر دریافت کنید:
taaghche.ir
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
نویسنده ابتدا به شرح و بسط ارتباطات بازاریابی پرداخته و سپس بحث شناسایی بخشهای بازار و مصرفکننده را مطرح کرده است. شناخت رفتار مصرفکننده، نقش رسانههای نوین در دگرگون کردن ماهیت ارتباطات، تبلیغات، روابط عمومی و ...، موضوعات دیگر مورد بحث در این کتاب هستند.
دیگر در سازمان های نوین، خبری از بازاریابی سنتی و ارتباط یک جانبه نیست. امروزه، علم بازاریابی بر ایجاد روابط تعاملی با مشتریان، تاکید می ورزد. سعی در یکپارچه کردن فعالیت های بازاریابی، یکی از اقداماتی است که در جهت نیل به این هدف، انجام می گیرد و به واسطه آن، نوعی برنامه ریزی ارائه می شود که تمام ابزارهای ارتباطی سازمان را در جهت تامین نیازها و علایق مصرف کنندگان و ذی نفعان، هماهنگ و یکپارچه می سازد.
این ابزارها دربرگیرنده موارد زیر است: 1- تبلیغات 2- ترویج فروش، شامل نمایشگاه ها، جوایز و هدایا، ارائه نمونه های رایگان از کالا و خدمات 3- روابط عمومی از جمله همایش ها، انجام امور خیریه، سخنرانی ها و... 4- بازاریابی تعاملی شامل بازاریابی مستقیم، بازاریابی تلفنی، بازاریابی اینترنتی، پست الکترونیکی و ... 5- بسته بندی 6- مدیریت ارتباط با مشتری. هدف این کتاب، بررسی ارتباطات بازاریابی یکپارچه است و تمرکز خود را بر ارتباطات و مسائل مربوط به آن قرار داده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- علی اکبر فرهنگی، مینو میرزایی
- ناشر
- کتاب مهربان
- شابک
- 978-600-7317-83-9
- تعداد صفحات
- 208
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید