کتاب بازاریابی عمومی
حوزهی بازاریابی و ارتباطات در سالهای اخیر برای سازمانهای عمومی مدرن مهم شناخته شده است ولی به طور کلی تمرکز بر این موضوع حول ایجاد خروجی میچرخد و تمامی آنچه که پشت تجزیه و تحلیلها و بازتابهای عمیق تأثیرات و محدودیتهای آنها است را رها میکند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب، با نگرشی کامل مفاهیم اصلی بازاریابی و ارتباطات را با استفاده از رویکرد انحصاری و قاطعانهی بخش عمومی، همراه با یک نگاه بینالمللی واضح ارائه میدهد. امکانات و محدودیتهای کاربری بازاریابی و ارتباطات، از جنبههای استراتژیک تا سؤالات قطعیتر در مورد ابزارها و اتخاذ آنها مورد بحث قرار میگیرند و اگر واقعیات بخش عمومی کلید هر نوع ادراک از بازاریابی و ارتباطات باشند، صحنهی بینالمللی تنها زمینهی ممکن برای انجام این کار است. با پشتیبانی تعداد زیادی از طرحهای آموزشی، مدیریت بازاریابی و ارتباطات در بخش عمومی یک منبع کلیدی برای تمامی دانشجویان، مجریان و پژوهشگران مشغول به کار یا مطالعه در این حوزه است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مارشال پاسکوئر، ژان پاتریک ویلنئو
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- حسین نوروزی، فریده بهرامی، فاطمه بردباریان
- شابک
- 978-600-407-026-3
- تعداد صفحات
- 348
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید