کتاب بازاریابی افراد واقعی انتخاب های واقعی
کتاب حاضر حاوی مباحثی درباره آموزش عملی استفاده از شبکه وب برای بازاریابی می باشد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب شامل این فصل ها می باشد: "بازاریابی از طریق وب"، "ارتباطات در صنایع از طریق وب"، "الگوهای بازاریابی از طریق وب"، "فعالیتهای بازرگانی با وب تقویت میشود"، "تدارک برنامه کار"، "اجزا و عناصر متن"، "عناصر دیداری و چند رسانهای"، "جهتیابی؛ راهنمای بازدیدکنندگان"، "رهنمودهای بازسازی"، "خدمترسانی مطلوب؛ عوامل قانونی و بین المللی برای توسعه فروش از طریق وب"، "امکانات پیشرفته وب" و منابع بازاریابی از طریق وب
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مایکل آر سالامون، گریک دبلیو مارشال، النور دبلیو استارت
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- داور ونوس، مسعود کرمی
- شابک
- 978-600-5823-06-6
- تعداد صفحات
- 540
- قطع کتاب
- رحلی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1389
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید