افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب رسانه های نوین درآمدی انتقادی

مولف
مارتین لستر، جان دووی، ست گیدینگز، لین گرنت، کران کلی
ناشر
پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات
‎ریال2,830,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

هدف اصلی این کتاب، مرور مهم‌ترین مسائل ایجادشده به وسیله مسئله تکنولوژی در فرهنگ است. این کتاب که توسط مارتین لستر، جان دووی، ست گیدینگز، لین گرنت، کران کلی (استادان گروه فرهنگ، رسانه و نمایش در دانشگاه غرب انگلستان) در پنج فصل تدوین شده، مقدمه‌ای بر فرهنگ، تاریخ، تکنولوژی‌ها و نظریه‌های رسانه‌های نوین است.

کتاب «رسانه‌های نوین» در بیش از یک دهه گذشته یکی از متون اصلی درس‌های مربوط به فضای مجازی در دانشگاه‌های مختلف دنیا بوده و بیش از 1300 مقاله، کتاب و سند علمی، به این کتاب ارجاع داده‌اند.

نویسندگان این کتاب در پی یافتن مسائل اصلی تکنولوژی و فرهنگ تلاش می‌کنند به پرسش‌هایی نظیر اینکه چه چیزی باعث نوبودگی رسانه‌ها می‌شود؟ آیا ویژگی‌های اصلی‌ای وجود دارد که به ما امکان دهد تا امر «نو» را از امر «کهنه» تشخیص دهیم؟ تغییر تکنولوژیک چه نقشی در این کار دارد؟ رسانه‌های نوین چه پرسش‌هایی در مورد چارچوب‌های تحلیلی موجود مطرح می‌کنند؟ پاسخ دهند.

نویسندگان این کتاب تأکید دارند که با دقت در تاریخ و مسائل تکنولوژی در فرهنگ، برای فهم محیطمان و اینکه چگونه این محیط چنین شکل غریبی به خود گرفته است تلاش می‌کنند.

پنج فصل این کتاب عبارت است از: «رسانه‌های نوین وتکنولوژی‌های نوین»، «رسانه‌های نوین و فرهنگ دیداری»، «شبکه‌ها، کاربران وعلم اقتصاد»، «رسانه‌های نوین در زندگی روزمره» و «فرهنگ مجازی: تکنولوژی، طبیعت و فرهنگ».

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
پژوهشگاه فرهنگ-شاه قاسمی

مشخصات

موضوع
ارتباطات و روزنامه نگاری
مولف
مارتین لستر، جان دووی، ست گیدینگز، لین گرنت، کران کلی
ناشر
پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات
مترجم
احسان شاه قاسمی
شابک
978-600-452-110-9
تعداد صفحات
700
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
ارتباطات و روزنامه نگاری
مولف
مارتین لستر، جان دووی، ست گیدینگز، لین گرنت، کران کلی
ناشر
پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات
مترجم
احسان شاه قاسمی
شابک
978-600-452-110-9
تعداد صفحات
700
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود