کتاب نظریه بازی
این کتاب، مروری سریع و خلاصه بر نظریه بازی و کاربردهای آن در زمینه های مختلف بخصوص مدیریت کسب و کار می باشد
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
نظریهٔ بازی در تلاش است تا بوسیلهٔ ریاضیات، رفتار را در شرایطِراهبردی یا در یک بازی -که در آنها موفقیتِ فرد در انتخاب کردن، وابسته به انتخاب دیگرانمیباشد- برآورد کند. همچنین تلاش میکند تا رفتار ریاضی حاکم بر یک موقعیتاستراتژیک (تضاد منافع) را مدلسازی کند. این موقعیت، زمانی پدید میآید که موفقیتِیک فرد وابسته به راهبردهایی است که دیگران انتخاب میکنند. هدفِ نهاییِ این دانش،یافتنِ راهبردِ بهینه برای بازیکنان است.
یک بازی شامل مجموعهای از بازیکنان، مجموعهای از حرکتها یاراهبردها و نتیجهٔ مشخصی برای هر ترکیب از راهبردها میباشد. پیروزی در هر بازی تنهاتابع یاریِ شانس نیست بلکه اصول و قوانینِ ویژهٔ خود را دارد و هر بازیکن در طی بازیسعی میکند با به کارگیری آن اصول، خود را به بُرد نزدیک کند. رقابتِ دو کشور برایدستیابی به انرژی هستهای، سازوکار حاکم بر روابط بین دو کشور در حلِ یک مناقشهٔ بینالمللی،رقابتِ دو شرکتِ تجاری در بازار بورس کالا نمونههایی از بازیها هستند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کن بین مور
- ناشر
- نشر نوین
- مترجم
- مهدی ملک پور
- شابک
- 978-600-95973-4-5
- تعداد صفحات
- 195
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید