کتاب نقشه ذهن مشتری
نقشه ذهن مشتری اثر مارک ایی پری ترجمه پرویز درگی، محمد سالاری نشر بازاریابی منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درک کردن مشتری کار دشواری است. این گفته مارک ای پری مولف این کتاب و دانایان جسوری است که با توجه داشتن به این سختی تلاش کرده اند راهی کوتاه به نقشه ذهنی مشتری پیدا کنند . تلاش بسیار مولف به این جهت قابل ستایش است که بدون مراجعه به روش های شهودی ، گام به گام مسیر دستیابی به ذهن این معمای رازآلود جهان هستی را با روشی نو در این کتاب تقدیم کرده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مارک ایی. پری
- ناشر
- بازاریابی
- مترجم
- پرویز درگی، محمد سالاری
- شابک
- 978-600-92502-5-7
- تعداد صفحات
- 408
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید