کتاب تحقیقات بازاریابی

محصول جدید

تحقيقات بازاريابي يکي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين جنبه‌هاي بازاريابي است. همان‌گونه که مثال آغازين نشان مي‌دهد، تحقيقات بازاريابي اطلاعات ارزشمندي براي شرکت‌ها فراهم مي‌آورد که تمام فعاليت‌هاي بازاريابي آنها را هدايت مي‌کند.

جزییات بیشتر

603,000 ریال

-10%

670,000 ریال

  • مدیریت
  • وزیری
  • شومیز
  • 1397

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفنارش مالهوترا
مترجمکامبیز حیدرزاده، بهار تيمور پور
ناشرکتاب مهربان
شابک978-600-5823-99-8
تعداد صفحات512
نوبت چاپ6
سال چاپ1397
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز

اطلاعات بیشتر

در اين فصل، دو شکل کلي تحقيقات بازاريابي را شرح و توضيح مي‌دهيم: (1) تحقيق طراحي‌شده براي شناسايي مسئله و (2) تحقيق طراحي‌شده براي حل مسئله. شش مرحله فرآيند تحقيقات بازاريابي را شرح مي‌دهيم و نگاهي داريم به اينکه چگونه تحقيقات بازاريابي با کل روند تصميم‌گيري بازاريابي هماهنگ مي‌شود. صنعت تحقيقات بازاريابي انواع مؤسسات را دربر مي‌گيرد و اين رشته فرصت‌هاي شغلي هيجان‌انگيزي فراهم مي‌آورد. سپس اين بحث را با شرح سهم تحقيقات بازاريابي در سيستم هاي اطلاعات بازاريابي و سيستم هاي حمايت از تصميم‌گيري به پايان مي‌رسانيم.

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: