کتاب تحقیقات بازاریابی

محصول جدید

تحقيقات بازاريابي يکي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين جنبه‌هاي بازاريابي است. همان‌گونه که مثال آغازين نشان مي‌دهد، تحقيقات بازاريابي اطلاعات ارزشمندي براي شرکت‌ها فراهم مي‌آورد که تمام فعاليت‌هاي بازاريابي آنها را هدايت مي‌کند.

جزییات بیشتر

364,500 ریال بدون مالیات.

-10%

405,000 ریال بدون مالیات.

  • مدیریت
  • وزیری
  • شومیز
  • 1396

مشخصات

موضوعمدیریت
مولفنارش مالهوترا
مترجمکامبیز حیدرزاده، بهار تيمور پور
ناشرکتاب مهربان
شابک978-600-5823-99-8
تعداد صفحات512
نوبت چاپ5
سال چاپ1396
قطع کتابوزیری
نوع جلدشومیز

اطلاعات بیشتر

در اين فصل، دو شکل کلي تحقيقات بازاريابي را شرح و توضيح مي‌دهيم: (1) تحقيق طراحي‌شده براي شناسايي مسئله و (2) تحقيق طراحي‌شده براي حل مسئله. شش مرحله فرآيند تحقيقات بازاريابي را شرح مي‌دهيم و نگاهي داريم به اينکه چگونه تحقيقات بازاريابي با کل روند تصميم‌گيري بازاريابي هماهنگ مي‌شود. صنعت تحقيقات بازاريابي انواع مؤسسات را دربر مي‌گيرد و اين رشته فرصت‌هاي شغلي هيجان‌انگيزي فراهم مي‌آورد. سپس اين بحث را با شرح سهم تحقيقات بازاريابي در سيستم هاي اطلاعات بازاريابي و سيستم هاي حمايت از تصميم‌گيري به پايان مي‌رسانيم.

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: