افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب موفقیت در زمان رکود بازار چگونه در وضعیت بد اقتصادی کسب و کار خود را رونق دهیم 52 تاکتیک برای افزایش فروش در دوران رکود

مرجع:
دسته بندی: اقتصاد
مولف
پاتریک فورسایث، فرانسس کی
ناشر
کهکشان دانش

اين كتاب 52 قانون جذاب را براي شما معرفي مي‌كند كه نويسندگان آن سعي كرده‌اند با بياني ساده براي شما و نجات كسب و كار شما در زمان ركود تشريح كنند. اگر شما اين 52 قانون را خوب مطالعه كنيد و بفهميد و عمل كنيد مطمئن باشيد در زمان ركود كسب و كار همواره بهتر و بيشتر از رقبا فروش خواهيد داشت و حاشيه‌ي سود مناسبي براي خود فراهم خواهيد كرد.

ادامه مطلب
‎ریال135,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

هر كسب و كاري همواره با موانع و ركودهايي مواجه مي‌شود. اين ركود مي‌تواند محلي يا منطقه‌اي يا حتي بين‌المللي و جهاني باشد. در حال حاضر هم نوعي ركود به صورت عمومي و جهاني و بخصوص در كشور ما وجود دارد كه باعث مي‌شود كسب و كارهاي مختلف توليدي و خدماتي نتوانند آن طور كه شايسته است به ارائه محصول يا خدمت بپردازند و به سودآوري برسند و بتوانند هزينه‌هاي جاري را برآورد كرده و بقاء داشته باشند.

البته در هر ركودي، برخي كسب و كارها بدون توجه به شرايط راه خود را ادامه مي‌دهند و ركود موجود كمترين تاثير را در كار آن‌ها دارد. برخي از افراد مالك كسب و كار هم هستند كه با رعايت برخي موارد، در هر شرايطي گليم خود را از آب بيرون مي‌كشند و كسب و كار خود را پابرجا و سودآور نگه مي‌دارند.

چه رمزي در رفتار و عملكرد مديران و صاحبان كسب و كارهاي هميشه سودآور وجود دارد؟ چرا برخي‌ها هميشه مشتري دارند و مي‌فروشند و برخي حتي در دوران رونق بازار هم مي‌نالند و از كمبود مشتري و فروش رنج مي‌برند؟ كدام رفتار و عملكرد است كه مي‌تواند كسب و كارها را در دوران ركود با كمترين هزينه و دردسر حفظ كند؟ چرا برخي از كسبه‌ي ما هنوز از اصول ابتدايي كسب و كار به طور كامل آگاه نيستند و فكر مي‌كنند اگر پولي داشتند و كسب و كاري اگر زماني در بورس بود آن‌ها هم اگر همان كار را شروع كنند موفق خواهند شد؟

اين كتاب به نوعي پاسخ‌هاي مختصر و مفيدي براي مديران و مالكان كسب و كار را فراهم كرده است. افرادي كه دوست دارند در زمان ركود بازار و اقتصاد، با رعايت برخي قوانين و مقررات و آموزش‌هاي ساده كه عمل كردن به آن‌ها از دست هر كسي به آساني برمي‌آيد، مي‌توانند كسب و كار خود را به سلامت به سرمنزل مقصود برسانند و كمترين ضربه را از بحران اقتصادي ببيند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کهکشان دانش-رضوی

مشخصات

موضوع
اقتصاد
مولف
پاتریک فورسایث، فرانسس کی
ناشر
کهکشان دانش
مترجم
خلیل رضوی، مریم یحیی نژاد
شابک
9766009026104
تعداد صفحات
192
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1390
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
اقتصاد
مولف
پاتریک فورسایث، فرانسس کی
ناشر
کهکشان دانش
مترجم
خلیل رضوی، مریم یحیی نژاد
شابک
9766009026104
تعداد صفحات
192
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1390
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود