کتاب بازاریابی دهان به دهان ساده ترین و موثرترین روش بازاریابی
این کتاب به طور کامل روشهای عملیاتی لازم برای بازاریابی دهانبهدهان را از شروع تا پایان برای شما تشریح کرده و بهترین کتابی است که میتواند شما را در این حیطه نوین یاری دهد. این کتاب اولین کتابی است که در این زمینه در ایران منتشر میشود و امید است بتواند کمبود موجود در این حیطه را پوشش دهد و برای مدیران اقتصادی ایران عزیز راهگشا باشد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی در هر عصری باید مطابق با نیازها و فنآوریهای آن عصر صورت بگیرد. در سالهای اخیر دهها و صدها روش و متد مختلف برای موفقیت در بازاریابی کالاهای گوناگون توسط شرکتهای مختلف در گوشهوکنار جهان پایهگذاری و ابداع شده[1] که هر یک به نوبه خود در جذب مشتری و افزایش سودآوری شرکت مربوطه تاثیر مثبتی داشته است.
با این حال، یک روش خاص برای بازاریابی وجود دارد که در هر زمان و در هر کشوری و برای هر شرکت و کسبوکاری در هر عرصهای موثر بوده و هست و خواهد بود. روشی که کمترین هزینه ممکن را دارد و در عین حال میتـواند بیشترین و بهترین نتایج مثبت را به بار داشته باشد.
بازاریابی دهانبهدهان یکی از بهترین روشها و شاید موثرترین روش بازاریابی در عصر حاضر است. روشی که میتواند کسبوکار شما را با هزینه ناچیز در بین اقشار مختلف مردم و مشتریان بالقوه در کشور خودتان و همزمان در سطح جهانی مطرح کرده و به آهنگ رشد و توسعه آن افزوده و باعث افزایش مشتریان بالفعل و در نتیجه رشد سود و درآمد آن گردد.
شاید بتوان گفت این روش بازاریابی از همان آغاز عصر صنعتی شدن تولید و توسعه مشاغل و خصوصاً از آغاز سده بیستم کمابیش در اقتصاد جهانی مطرح بوده است. مطمئناً وقتی شما بخواهید کالا یا خدمتی را برای اولینبار به دست آورید، بهترین منبع برای شما توصیه و معرفی دوست و آشنایی است که قبلاً به نوعی از یک نام تجاری خاص در حیطه آن کالا یا خدمت استفاده کرده و از آن رضایت داشته است. امروزه با گسترش روشهای ارتباطات و فنآوری مرتبط و خصوصاً اینترنت و کاربردهای گسترده آن، این تبلیغ و معرفی نفربهنفر شفاهی و ...، خیلی راحتتر میتواند صورت بگیرد.
در بازاریابی دهانبهدهان وقتی کسی از خدمات و کالای شما رضایت داشته باشد و شما بتوانید وی را با ارائه خدمات مناسب جذب کرده و راضی نگه دارید، این شخص به نوعی پیک رایگان برای شما خواهد شد و در هر جمع و باشگاهی و در هر زمان که صحبت از کالا یا خدماتی متناسب با حیطه کاری شما باشد مطمئناً نامی از شما بر زبان خواهد آورد.
معرفی شخصی و شفاهی این فرد، به آسانی و بدون هزینه، باعث شناخته شدن و جذب نفرات و مشتریهای جدید برای کسبوکار شما خواهد گردید. ضمن اینکه چون این مشتریان جدید تعریف کسبوکار شما را از دوست یا آشنای خود شنیدهاند و به حرف وی اطمینان و اعتماد دارند، خیلی سریعتر مایل به خرید از شما خواهند بود و این موارد در نهایت باعث خواهد شد شما با کمترین هزینه بتوانید بیشترین اثرگذاری و تبلیغ را برای محصول یا خدمت خود داشته باشید.
در این کتاب ابتدا به معرفی و تقسیمبندی انواع مشتریان موجود و نحوه خرید آنها از فروشگاه شما پرداخته شده است. سپس روشهای بازاریابی و تبلیغ دهانبهدهان توسط گونههای مختلف مشتریان معرفی شده است تا شما را در راهاندازی و توسعه روشهای انجام بازاریابی دهانبهدهان یاری کند و بتوانید از این روش که بهترین و کمهزینهترین روش بازاریابی میباشد به نحو احسن استفاده کنید و کسبوکار خود را در منطقه فعالیت خود بیشازپیش شناسانده و با این روش به سود بیشتر و آینده بهتر دست یابید.
لازم به ذکر است این کتاب ترجمهای از کتاب نوشته شده توسط آقایان کیم شیهان و استیو اولیری است، که متناسب با فرهنگ و جامعه ایرانی بومی شده و برخی مباحث کتاب اصلی که در بازار کسبوکار ایران نمیتوانست کارکردی داشته باشد یا با فرهنگ ایرانی سازگار نبود در ترجمه مد نظر قرار نگرفته و حذف شدند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- استیو اولیری، کیم شی هان
- ناشر
- آراد
- مترجم
- خلیل رضوی، محمد فاریابی، احمد اسدی افشرد
- شابک
- 9766006524054
- تعداد صفحات
- 208
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1392
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید