کتاب آسیب شناسی تبلیغ دینی با تاکید بر مخاطبان جوان
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
با وجود پیشرفتهای گستردة مبلغان اسلامی در حوزههای گوناگون تبلیغ دینی به نظر میرسد تأثیرات هدایتی ـ تربیتی اینگونه تبلیغها برای جوانان کاهش یافته است. بدون تردید بررسی آسیبشناسانة سه حوزه از مؤلفههای اصلی تبلیغ دینی(مبلغ، روش و محتوا) براساس روش گراندد تئوری ما را در جهت فهم بهتر موضوع یاری خواهد کرد. یافتههای علمی این پژوهش، از جمله، کاستیهای ذیل را گزارش میکند: ضعف مهارتهای علمی مبلغان، نداشتن ارتباط سازنده و گرم آنان با جوانان؛ برقرار نبودن ارتباط مستمر اجتماعی مبلغان با جوانان، استفاده نکردن مبلغان دینی از تکنیکهای ارتباط مؤثر، بهره نگرفتن آنان از روشهای آموزشی تأثیرگذار، مطابق نبودن محتوای تبلیغ دینی با منابع اصیل اسلامی و تناسب نداشتن محتوا با نیازهای امروز نسل جوان. تجزیه و تحلیل آسیبهای یادشده، علمی نبودن روشهای تبلیغی و قانعکننده نبودن محتوای تبلیغ دینی را گزارش میکند؛ بنابراین میتوان متقاعد کننده نبودن را به عنوان نظریة برخاسته از این پژوهش معرفی کرد.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- غلامرضا صدیق اورعی
- ناشر
- پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
- شابک
- 978-600-298-109-7
- تعداد صفحات
- 200
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید