افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب میزگردهای بازاریابی ایران

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
احمدآخوندی - محسن جاویدمؤید - محمدرضا حسن زاده جوانیان - مرتضی امیرعباسی
ناشر
بازاریابی

کتابی که پیش ‌رو دارید - حاصل 15 میزگردی است که با حضور 55 "‌استاد دانشگاه" و "‌استاد بازار" در نشریه‌ی "توسعه مهندسی بازار" از بهار سال 1386 تا پایان سال 1392 چاپ و درج شد. این میزگردها همچنان تداوم دارد. میزگردهای جدید را در شماره‌های بعدی نشریه (شماره‌ی 36 سال 1393 به بعد) دنبال کنید.

ادامه مطلب
‎ریال250,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
جزئیات محصول
کتاب میزگردهای بازاریابی-آخوندی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
احمدآخوندی - محسن جاویدمؤید - محمدرضا حسن زاده جوانیان - مرتضی امیرعباسی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-13-7‬‬‬
تعداد صفحات
444
قطع کتاب
خشتی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1392
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
احمدآخوندی - محسن جاویدمؤید - محمدرضا حسن زاده جوانیان - مرتضی امیرعباسی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-13-7‬‬‬
تعداد صفحات
444
قطع کتاب
خشتی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1392
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود