کتاب استراتژی های بازاریابی مشتری مدار
در سالهای اخیر جسته و گریخته پایاننامهها و پروژههای دانشگاهی در ایران با عنوان "بازارگرایی" اجرا شد، اما بنا به محدودیتهای "گزارش پروژهها" و یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم پایاننامهها میآمد، "بازارگرایی" مستلزم توضیح و تبیین بیشتری بود که این کتاب - استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار- به عنوان اولین کتاب ترجمهای در ایران از عهدهی آن برآمد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
مدیران با مطالعهی این اثر میتوانند نگرشی تازه بیابند که در پرتو آن و اجرای فعالیتهای جدید، عملکرد کسبوکارشان را بهبود بخشند، با حفظ مزیت رقابتی، از "اقیانوس قرمز" خود را به "اقیانوس آبی" برسانند، با ایجاد تحولی بنیادین، سازمانی یادگیرنده پدید آورند و با "نوآوری"، گوی سبقت را از همگنان خود در بازار بربایند؛ هم بازارهای داخلی و هم بازارهای جهانی.
پرسش بجا این است که چگونه؟ و پاسخ این پرسش را در کتاب "استراتژیهای بازاریابی مشتریمدار" جستجو کنید که "مشتریگرایی" یا "مشتریمداری" را آغاز و انجام کسبوکارها میداند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- هاجر معیری فرد، الهام کیان مهر
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-15-1
- تعداد صفحات
- 176
- قطع کتاب
- رحلی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید