افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب استراتژی های بازاریابی مشتری مدار

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
هاجر معیری فرد، الهام کیان مهر
ناشر
بازاریابی

در سالهای اخیر جسته و گریخته پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های دانشگاهی در ایران با عنوان "بازارگرایی" اجرا شد، اما بنا به محدودیتهای "‌گزارش پروژه‌ها" و یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم پایان‌نامه‌ها می‌آمد، "بازارگرایی" مستلزم توضیح و تبیین بیشتری بود که این کتاب - استراتژیهای بازاریابی مشتری‌مدار- به عنوان اولین کتاب ترجمه‌ای در ایران از عهده‌ی آن برآمد.

ادامه مطلب
‎ریال75,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

مدیران با مطالعه‌ی این اثر می‌توانند نگرشی تازه بیابند که در پرتو آن و اجرای فعالیتهای جدید، عملکرد کسب‌وکارشان را بهبود بخشند، با حفظ مزیت رقابتی، از "اقیانوس قرمز" خود را به "اقیانوس آبی" برسانند، با ایجاد تحولی بنیادین، سازمانی یادگیرنده پدید آورند و با "نوآوری"، گوی سبقت را از همگنان خود در بازار بربایند؛ هم بازارهای داخلی و هم بازارهای جهانی.

پرسش بجا این است که چگونه؟ و پاسخ این پرسش را در کتاب "استراتژیهای بازاریابی مشتری‌مدار" جستجو کنید که "مشتری‌گرایی" یا "مشتری‌مداری" را آغاز و انجام کسب‌وکارها می‌داند.‌ 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-معیری فرد

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
هاجر معیری فرد، الهام کیان مهر
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-15-1
تعداد صفحات
176
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
هاجر معیری فرد، الهام کیان مهر
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-15-1
تعداد صفحات
176
قطع کتاب
رحلی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1393
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود