کتاب از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای
کتاب از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای. نویسنده : طاهر روشندل،مهدی شریفی. توسط نشر علمی و فرهنگی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانهای راهنمایی است برای دغدغهمندان حوزه رسانه که همواره به ذهنیت مخاطب نسبت به رسانه میاندیشند. از آنجاییکه تولیدات رسانه محصولات اطلاعاتی برای مخاطبان هستند، بنابراین کیفیت و خلاقیت در تولیدات رسانهای به دانش، مهارتها، و استعدادهای افرادی وابسته است که آنها را تولید میکنند
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مهدی شریفی ، طاهر روشندل اربطانی
- ناشر
- علمی و فرهنگی
- شابک
- 978-600-121-798-2
- تعداد صفحات
- 255
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید