کتاب جامعه شناسی تبلیغات ویراش جدید
جامعهشناسی تبلیغات، بهخصوص در بخش آسیبهای تبلیغات باید با دقت نظر و دید باز رصد شود تا بتوان این آسیبها را حتیالمقدور شناسایی و درمان کرد و یا از صدمات بعدی جلوگیری نمود بهخصوص در سطح کودکان و نوجوانان اولیا و برنامهریزان و دست اندر کاران باید با جدیت و دقت نظر به قانونمندسازی بپردارند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب جامعهشناسی تبلیغات که از نظر خوانندگان گرامی میگذرد به عنوان مرجعی برای دانشجویان رشته روابط عمومی و تبلیغات و بازاریابی و زمینههای وابسته تدوین شده است. در این کتاب مباحث بنیادی جامعهشناسی تبلیغات با بیانی ساده و با ذکر مثالهای علمی به رشته تحریر در آمده است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ابراهیم گودرزی فراهانی، سیداحمد حسنی
- ناشر
- ساکو
- شابک
- 987-600-7270-76-9
- تعداد صفحات
- 160
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید