کتاب اصول بازاریابی و فروش مسکن
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
امروزه برای ادارهی بهتر کسبوکارها لازم است مدیران حداقل در سه حوزه از علوم تسلط داشته باشند و یا از راهنمایی مشاوران اصلح و کاربلد استفاده کنند. یکی از این موارد، حوزهی امور فنی است. برای مثال، در صنعت ساختمان، آشنایی با مصالح ساختمانی و نوع ساختوساز و... به امور فنی مربوط میشود. تسلط به حوزهی فنی لازم است ولی کافی نیست، لذا به حوزهی بعدی که عبارت است از تحلیل محیط وارد میشویم.
علومی چون اقتصاد و جامعهشناسی، میزان درک و تحلیل ما را از محیط افزایش میدهند و سبب میشوند تا کسبوکارمان را با در نظر گرفتن اینکه این کسبوکار در یک محیط خرد و کلان شکل گرفته و تأثیر میپذیرد تحلیل و اداره کنیم. ولی سومین حوزه که بسیار مهم میباشد، حوزهی علوم رقابت است؛ مواردی چون علم استراتژی و علم مارکتینگ به حوزهی رقابت مربوط میشوند. میتوانیم بگوییم استراتژی و مارکتینگ زائیدهی رقابت هستند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمدرضا محمدی
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-23-6
- تعداد صفحات
- 206
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید