افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
پینگالی و نوگپال
ناشر
بازاریابی

تحقیقات بازاریابی اولین گام شرکت‌ها برای ورود به بازار پرتلاطم امروزی است. در دنیای رقابتی امروز شرکت‌هایی که بدون اجرای تحقیقات بازاریابی قدم به کسب و کار می‌گذارند، با اشتباهات و خطاهای بسیاری در بازار مواجه خواهند شد. کتاب حاضر به تحقیقات بازاریابی اختصاص یافته است.

ادامه مطلب
‎ریال320,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

مدیران برای اجرای تحقیقات نیازی به تخصص زیادی ندارند؛ البته همه‌ی مدیران باید از کیفیت یک تحقیق و یا تشخیص اینکه یافته‌های آن به اندازه‌ی کافی برای تصمیم‌گیری مفید هستند یا خیر، آگاهی داشته باشند. این کتاب بر همین اساس تالیف شده است.


هدف کتاب تنها درک اصول اولیه‌ی تحقیقات بازاریابی نبوده بلکه، توسعه‌ یمهارتهای کاربر برای بررسی جنبه‌های مرتبط با فرایند تحقیق، به منظور حصول اطمینان از نتایج معتبر برای تصمیمگییری نیز می‌باشد.
تمرکز اصلی کتاب تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی بر موارد زیر خواهد بود:


* تفکیک کاربر و محقق طی فرایند تحقیق
* آشنایی با اصول اولیه‌ی اجرای تحقیق
* شناسایی عوامل احتمالی خطا
* درک منطق تجزیه و تحلیلهای ریاضی (نه ضرورتا فرمول و محاسبات ریاضی)
* تفسیر خروجی رایانه و به کارگیری آن در تصمیمگیری

کتاب به سه بخش تقسیم شده است: بخش اول، بر گام اول یعنی تعریف مساله تاکید دارد، که کاربر و محقق باید به طور مشترک مساله‌ی تصمیم را به مساله‌ی تحقیق تبدیل کنند. این فرایند نیازهای اطلاعاتی لازم برای فرانید تحقیق را شناسایی می‌کند. بخش دوم، راجع به روش شناسایی نیازهای اطلاعاتی استخراج‌شده در بخش اول بحث می‌کند (روش‌شناسی). این بخش با شناسایی طرح مناسب تحقیق آغاز می‌شود تا بتوان اطلاعات معتبر را گردآوری کرد. سپس درباره‌ی فرایند به کارگیری ابزار جمع‌اوری اطلاعات مناسب، شناسایی روش نمونه‌گیری مناسب، و روش تجزیه و تحلیل داده‌ی مناسب برای مطابقت با طرح تحقیق صحبت می‌شود.
بخش سوم، تعدادی از تحلیل‌های چندمتغیره‌ی به کار برده شده در مطالعات تحقیقات بازاریابی را توصیف می‌کند. منطق و ملاحظاتی را که باید در حین اجرای تحقیق در نظر گرفته شوند، برجسته می‌سازد. در هر تحلیل، تمرکز بر نیازهای متناسب هر یک برای جمع‌آوری داده‌ها، آماده‌سازی داده‌ها به منظور پردازش کامپیوتری و تفسیر خروجی تصمیمات بازاریابی است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-اسداللهی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پینگالی و نوگپال
ناشر
بازاریابی
مترجم
امین اسداللهی، گلناز عابدینی تفلیسی
تعداد صفحات
328
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پینگالی و نوگپال
ناشر
بازاریابی
مترجم
امین اسداللهی، گلناز عابدینی تفلیسی
تعداد صفحات
328
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود