کتاب استراتژی لوکس گرایی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کسبوکارهایی که در صورت وفادار ماندن به اصول استراتژی برندهای لوکس، میتوانند بیش از هر کسبوکار دیگری بازی داشته باشند. در این کتاب بیان میشود که لوکس گرایی امروزی، راه درازی پیموده است تا از یک بازار گوشهای تا اوایل قرن بیستم میلادی به بخشی مجزا و قابلتوجه تبدیل شود.
این کتاب میتواند به سرمایهگذاران، کارآفرینان و متخصصان کمک کند تا با شناخت صحیح از تفاوتهای اصولی کسبوکار، بازاریابی و برندسازی لوکس از بازاریابی محصولات مصرفی و صنعتی بتوانند کسبوکارهای مبتنی بر لوکس گرایی را ایجاد و تقویت کنند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ژان نوئل کاپفرو و ونسنت باستین
- ناشر
- بازاریابی
- مترجم
- پرویز درگی، امیرحسین سرفرازیان
- شابک
- 978-600-6982-48-9
- تعداد صفحات
- 374
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- گالینگور
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید