کتاب بازاریابی خود
یکی از تعاریف زیبای بازاریابی عبارات است از، تولید و عرضهی آنچه که میدانید به فروش میرسد. همانطور که ملاحظه میفرمایید، تکیهی این تعریف بر دانایی است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اگر ما بدانیم که بازار هدفمان چه میخواهد و بدانیم که چگونه متناسب با نیاز و خواست مشتریان اقدام کنیم، مورد قبول و پسند ایشان قرار میگیریم. یک جملهی قدیمی اما پرمغز و پرمعنا این است که فروشندهی حرفهای ابتدا باید بتواند خودش را بفروشد، به عبارتی اگر در دل مشتری خودمان را جا کنیم، آنگاه او به ما فرصت میدهد که بتوانیم از کالا یا خدمت خودمان برایش حرف بزنیم، وجوه تمایزمان را بگوییم و به سؤالاتش پاسخ بدهیم. به عبارتی، نفوذ در دل مشتری مقدمهی فرایند اقناع اوست. معماری اقناع نیاز به دانایی دارد و بازاریاب حرفهای آنقدر تسلط دارد که بداند چگونه این مسیر را طی کند. ا
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- انوش ترابی
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-29-8
- تعداد صفحات
- 232
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید