کتاب روان شناسی گردشگری
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
رشد روزافزون پدیدهای به نام گردشگری و اقبال صحیح است! زیاد صاحبنظران و صاحبان مشاغل به آن، امری است کاملا مشخص که نظر هر بینندهای را به خود جلب میکند. روند رو به رشد این پدیده جهانی نیازمند ارزیابیهای دقیقی است که باید از شرایط و ویژگیهای آن در جهان مدرن به عمل آید. برای درک مفاهیم گردشگری به دلیل ارتباط مستقیمی که با انسان و رفتار فراغتی او دارد و همچنین ماهیت میانرشتهای آن، ناگزیر از استفاده از سایر علوم رفتاری بهخصوص روانشناسی و جامعه شناسی است.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- آذین اعلایی، مژده کاظمی
- ناشر
- ساکو
- شابک
- 978-600-7270-89-9
- تعداد صفحات
- 111
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید