افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب ارزش ویژه ی برند با رویکردی به بازار ایران

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
اصغر مشبکی، فرشاد صادقیانی و ایوب صادقیان
ناشر
بازاریابی

این کتاب - ارزش ویژه‌ی برند - که خود برگرفته از پایان‌نامه‌ای دانشگاهی است، کوششی دوباره است برای آنکه همچنان آگاه باشیم که "برند" و "موضوعات مرتبط با آن" برای کسب‌وکارها از اولویت برخوردار است.

ادامه مطلب
‎ریال100,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

این کتاب - ارزش ویژه‌ی برند - که خود برگرفته از پایان‌نامه‌ای دانشگاهی است، کوششی دوباره است برای آنکه همچنان آگاه باشیم که "برند" و "موضوعات مرتبط با آن" برای کسب‌وکارها از اولویت برخوردار است.
افزون بر آن، این کتاب که از سوی مؤلفان با نگاه پژوهشی و محققانه تدوین شده، فراتر از پایان‌نامه‌ی دانشگاهی، با جسارت تجربه‌ی متکی بر این پژوهش را در معرض دید نقادانه‌ی خوانندگان قرار می‌دهد.
فصل پنجم این کتاب با عنوان "موانع ساختاری افزایش ارزش ویژه‌ی برند در ایران" نگاه تحلیلی و آسیب‌شناسی دارد. مؤلفان به بررسی موانع ساختاری بازار ایران در برابر برندها می‌پردازند و این عوامل را در 9 گروه طبقه‌بندی کرده‌اند

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب ارزش ویژه ی برند-مشبکی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
اصغر مشبکی، فرشاد صادقیانی و ایوب صادقیان
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-30-4‬
تعداد صفحات
182
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
اصغر مشبکی، فرشاد صادقیانی و ایوب صادقیان
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-30-4‬
تعداد صفحات
182
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود