کتاب ارزش ویژه ی برند با رویکردی به بازار ایران
این کتاب - ارزش ویژهی برند - که خود برگرفته از پایاننامهای دانشگاهی است، کوششی دوباره است برای آنکه همچنان آگاه باشیم که "برند" و "موضوعات مرتبط با آن" برای کسبوکارها از اولویت برخوردار است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب - ارزش ویژهی برند - که خود برگرفته از پایاننامهای دانشگاهی است، کوششی دوباره است برای آنکه همچنان آگاه باشیم که "برند" و "موضوعات مرتبط با آن" برای کسبوکارها از اولویت برخوردار است.
افزون بر آن، این کتاب که از سوی مؤلفان با نگاه پژوهشی و محققانه تدوین شده، فراتر از پایاننامهی دانشگاهی، با جسارت تجربهی متکی بر این پژوهش را در معرض دید نقادانهی خوانندگان قرار میدهد.
فصل پنجم این کتاب با عنوان "موانع ساختاری افزایش ارزش ویژهی برند در ایران" نگاه تحلیلی و آسیبشناسی دارد. مؤلفان به بررسی موانع ساختاری بازار ایران در برابر برندها میپردازند و این عوامل را در 9 گروه طبقهبندی کردهاند
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- اصغر مشبکی، فرشاد صادقیانی و ایوب صادقیان
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-30-4
- تعداد صفحات
- 182
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید