کتاب تبلیغات بیمه رازهای تبلیغات در بیمه
در علم بازاریابی و فروش، سختترین بازاریابی و فروش مربوط به خدمات است و در بین انواع خدمات، سختترین بازاریابی و فروش، در حوزه بیمه است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در تبلیغات نیز این قاعده مصداق دارد و سختترین تبلیغت مربوط به بیمه است. فروشنده بیمه وعده ارائه خدمتی در آینده را به مردم میفروشد و تبلیغات بیمه وظیفه دارد که ذهن مشتری را برای پذیرش این خدمت آماده کند. هرکس بتواند در این حرفه مهارت پیدا کند، در حرفههای دیگر توان این را دارد که سریعتر رشد کند و به موفقیت برسد. کتاب حاضر دستورالعملی ساده برای ساخت تبلیغات در حوزه بیمه است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رضا قربانی، رضا ایزدی، مریم دهقانی
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-51-9
- تعداد صفحات
- 232
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید