کتاب پنجاه متفکر برجسته مدیریت و بازاریابی جهان
این کتاب منبع ارزشمندی برای الگوبرداری آگاهانه و یادگیری از بزرگانی است که هر یک در صحنهی کاروکسب جهان با اندیشهورزی خویش و ارائهی راهکار برای حوزهی عمل عالمانه اسطوره هستند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
سالها پیش پیتر دراکر، پدر مدیریت علمی جهان گفت که کسبوکار دو چیز بیشتر نیست، بازاریابی و نوآوری. بازاریابی برای رضایت مشتریان امروز و نوآوری برای رضایت مشتریان فردا و این دو جدا از هم نیستند. به عبارت ساده، آنچه سببساز رضایت مشتریان امروز شده است، به احتمال فراوان و با عنایت به ارتقای سطح انتظارات مشتریان و اقدامات رقبا نمیتواند موجب رضایتسازی مشتریان فردا شود. به همین جهت است که در جلسات مشاورهی بنگاههای اقتصادی همواره تأکید میکنم که لازم است علاوه بر هدف بازاریابی و فروش، هدف نوآوری هم داشته باشیم، تا دچار دام غرور حاصل از عملکرد بالای فروش در قسمت گاوشیرده ماتریس بوستون نشویم، که ناگهان به خودمان بیاییم و ببینیم قسمت عمدهی محصولاتمان در ناحیهی سگ قرار دارند. و چه بسا اقدام اصلاحی در آن زمان دیر شده باشد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- ناشر
- بازاریابی
- مترجم
- ریحانه بحری نژاد ،هانیه لشگری
- شابک
- 978-600-6982-32-8
- تعداد صفحات
- 240
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید