کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات
چگونه میتوان رئیسجمهوری را به مردم امریکا فروخت، سادهترین، شفافترین، و روراستترین پیام این کتاب است.
کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی - استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات - تدابیر و راههای رفتهی کارگزاران تبلیغاتی و رسانهای را معرفی میکند که در قالب کمپین سیاسی منسجم توانستند کاندیدایی گمنام را به مردم بفروشند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در غرب بویژه کشورهایی نظیر امریکا سالهاست یک گزاره در دنیای سیاست قابل استناد و پذیرفته شده است. برای فروش رئیسجمهور به مردم باید همان روشهایی را برگزید که کالا یا محصولی نظیر تاید را به مردم میفروشید!
نگاه صریح مولفان کتاب قابل تأمل است که هرجا لازم بوده بدون پردهپوشی از وضعیت جامعهی امروزین امریکا یاد میکنند و عنوان میکنند که چگونه کمپین کاندیدایی، بر این موج سوار شد و با کنار زدن رقبای سنگینوزن، کاندیدایی ناشناس و بدون پشتوانه را حتی با سوابق منفی، به گونهای شناساند که مردم او را مظهر بیم و امید خود دانستند تا جایی که او را "عامل تغییر" پذیرفتند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- لیزا اسپیلر، جف برگنر
- ناشر
- بازاریابی
- مترجم
- رسول بابایی
- شابک
- 978-600-6982-33-5
- تعداد صفحات
- 216
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید