افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
لیزا اسپیلر، جف برگنر
ناشر
بازاریابی

چگونه می‌توان رئیس‌جمهوری را به مردم امریکا فروخت، ساده‌ترین، شفاف‌ترین، و روراست‌ترین پیام این کتاب است.
کتاب برندسازی نامزد انتخاباتی - استراتژیهای بازاریابی برای پیروزی در انتخابات - تدابیر و راههای رفته‌ی کارگزاران تبلیغاتی و رسانه‌ای را معرفی می‌کند که در قالب کمپین سیاسی منسجم توانستند کاندیدایی گمنام را به مردم بفروشند.

ادامه مطلب
‎ریال400,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

در غرب بویژه کشورهایی نظیر امریکا سالهاست یک گزاره در دنیای سیاست قابل استناد و پذیرفته شده است. برای فروش رئیس‌جمهور به مردم باید همان روشهایی را برگزید که کالا یا محصولی نظیر تاید را به مردم می‌فروشید!
نگاه صریح مولفان کتاب قابل تأمل است که هرجا لازم بوده بدون پرده‌پوشی از وضعیت جامعه‌ی امروزین امریکا یاد می‌کنند و عنوان می‌کنند که چگونه کمپین کاندیدایی، بر این موج سوار شد و با کنار زدن رقبای سنگین‌وزن، کاندیدایی ناشناس و بدون پشتوانه را حتی با سوابق منفی، به گونه‌ای شناساند که مردم او را مظهر بیم و امید خود دانستند تا جایی که او را "عامل تغییر" پذیرفتند.
 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
بازاریابی-بابایی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
لیزا اسپیلر، جف برگنر
ناشر
بازاریابی
مترجم
رسول بابایی
شابک
978-600-6982-33-5
تعداد صفحات
216
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
لیزا اسپیلر، جف برگنر
ناشر
بازاریابی
مترجم
رسول بابایی
شابک
978-600-6982-33-5
تعداد صفحات
216
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود