کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در دنياي پررقابت امروزي كه سازمانها و شركتها بهشدت درگير متغيرهاي بسيارند و هر لحظه اتفاقي آنها را تهديد ميكند، اين دانش و تجربهي مديريت استراتژيك است كه ميتواند آنها را سرپا نگه دارد تا همچنان به حيات خود ادامه دهند. در واقع، مديريت استراتژيك تلاشي است براي تهيهي نسخهي دوم از آنچه در مغز يك انسان بسيار باهوش و نخبه ميگذرد. مديريت استراتژيك توزيعوپخش عبارت است از بررسي محيطي (هم محيط بيروني و هم محيط دروني)، تدوين استراتژيها، سياستها، راهكارها، تكنيكها، تاكتيكها و روشهاي توزيعوپخش، فروش و بازاريابي مويرگي، اجراي استراتژي توزيعوپخش، ارزيابي و كنترل. مديريت استراتژيك توزيعوپخش بر اين باور است كه سازمانها ناگزيرند دائم بر روندها، رويدادها و تغييرات دروني و بيروني نظارت كنند. از اين رو، آنها براي بقاي خود بايد بتوانند به شيوههاي زيركانه اين تغييرات را شناسايي كنند تا بتوانند در دورههاي بلندمدت به شيوههاي موفقيتآميز خود را با شرايطِ تغيير وفق دهند. اين كتاب تلاش ميكند تا تفكر استراتژيك و تكنيكها و روشهاي اجرايي مديريت استراتژيك توزيعوپخش را با الهام از دانشهاي مرتبط ارائه دهد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- علی خویه ، فهیمه احمدی
- ناشر
- افرند
- شابک
- 9786009295005
- تعداد صفحات
- 488
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1399
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید