افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب دانشکده کسب و کار

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
رابرت کیوساکی، شارون ال لکنر
ناشر
پیام آوران موج نو

کتاب دانشکده کسب و کار اثر رابرت کیوساکی، شارون ال لکنر ترجمه آسو حیدری، روح الله محمودی نشر پیام آوران موج نو منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال900,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
توضیحات

دانشکده کسب و کار کتابی است درباره بازاریابی شبکه ای. رابرت کیوساکی نویسنده این کتاب نه تنها یک مرد کسب و کار است بلکه می داند که چگونه این دانش را آموزش دهد. او می گوید : بازاریابی شبکه ای یک دانشکده واقعی برای یاد گرفتن کسب و کار است. دانشکده­ای که نه تنها تئوری و دانش کسب و کار را به شما یاد می دهد بلکه شما را وادار می کند که به دانشتان عمل کنید. این کتاب حاصل نگاه او به بازاریابی شبکه ای است، نگاهی برای بازگویی هر چه بیشتر ارزشهای این پدیده نو. رابرت کیوساکی در توضیح ارزشهای این کسب و کار ، همچون دیگر کتابهای سری پدر پولدار ، به مربی و راهبر خود یعنی پدر پولدار متکی است. به اعتقاد او بازاریابی شبکه­ای ، ارزشهایی را دارد که بسیاری از افراد از آن غافلند ؛ ارزشهایی فراتر از کسب پول زیاد!!! همچنین از پدر پولدار نقل می کند که روشی که برای کسب ثروت انتخاب می کنید راهی است که با ارزشهای بنیادی درون شما بیشترین تطابق را دارد. با خواندن این کتاب و آگاهی از ارزشهای بنیادی این کسب و کار ، بهتر می توانید تصمیم بگیرید که آیا به این کارزار عمل و دانش وارد شوید یا خیر. کیوساکی این کتاب را در پاسخ به نامه­ هایی نوشته که هر روز تعداد زیادی از آنها از اقصی نقاط دنیا به دفتر کارش پست می شود و از او خواسته می شود تا موضع خود را نسب به سـؤالات و نگرانیهای مختلف درباره شرکتهای هرمی و بازاریابی شبکه­ای مشخص کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
پیام آوران موج نو- حیدری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
رابرت کیوساکی، شارون ال لکنر
ناشر
پیام آوران موج نو
مترجم
آسو حیدری، روح الله محمودی
شابک
9786009454556
تعداد صفحات
232
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
30
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
رابرت کیوساکی، شارون ال لکنر
ناشر
پیام آوران موج نو
مترجم
آسو حیدری، روح الله محمودی
شابک
9786009454556
تعداد صفحات
232
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
30
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود