کتاب مدیریت بازاریابی اصول و مبانی
"مدیریت بازاریابی" در قالب و قامت کتاب، در ایران با نام کاتلر، و در سالهای اخیر با نام کاتلر - کلر همراه است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
پروفسور فیلیپ کاتلر - پدر بازاریابی نوین جهان، و پروفسور کوین لین کلر - نظریهپرداز برند و برندسازی، در کتاب "مدیریت بازاریابی" که از اساس برای دانشجویان دانشگاهها در مقاطع عالی تحصیلی تدوین کردهاند، کوشیدهاند تا به تمامی مباحث بپردازند. کافی است به کتابهای آنها مراجعه کنید که در اوج صبوری با مثالهای کاربردی، موردکاویها، با ترسیم جداول، نمودارها، و شکلها مساعی خویش را برای انتقال هرچه بهتر مفاهیم بهکار گرفتهاند. حاصل، کتابی شد قطور و پرصفحه که ترجمهی فارسی آن 1000 صفحه است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمد مهدی ابریشم کار ، جواد خزائی پول،سید محسن علامه
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-49-6
- تعداد صفحات
- 200
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید