کتاب نبایدهای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه
کتاب نبایدهای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه اثر سید سعید میرواحدی، ندا موسوی نشر بازاریابی منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
امروزه ثابت شده است که ماندگاری داستانها و خاطرات و یادگیریهای حاصل از آنها، بسیار بیشتر از نحوهی تدریس و نگارش خشک و دارای چارچوب است. ما با داستان و قضایای موردی انسانها را به فضای داستان میبریم، آنها را درگیر میکنیم بدون اینکه زحمت و دشواری آموزشهای تجویزی را برایشان ایجاده کرده باشیم. در داستان و قضایای موردی واقعی با پیگیری مراحل ماجرا بدون اینکه فرد بداند با آموزش توصیفی، در حال فراگیری است. به همین جهت است که از سالهای پیش در کشورهای توسعهیافته چگونگی نوشتن قضایای موردی و چگونگی حل کردن آنها بخصوص در یک فضای کار تیمی در کلاسهای دانشگاه و در رشتههایی چون مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی مورد توجه قرار گرفت.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سید سعید میرواحدی، ندا موسوی
- ناشر
- بازاریابی
- شابک
- 978-600-6982-59-5
- تعداد صفحات
- 96
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید