کتاب استراتژی در مدیریت بازار
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
چنانچه فرآوردهاي متمايز و بيمانند ساختهايد، نبايد انتظار داشته باشيد كه مردم به شكل خودجوش به سوي آن بشتابند. فرآورده بهتر، در ذات خود برنده نيست. آنچه بهتر معرفي شود. برنده خواهد شد. به نظر ميرشد كه مردم با شركتهاي خانوادگي بسي گرمتر و صميمانهتر از شركتهاي بيهويتي رفتار ميكنند كه توسط گروهي سهامدار آزمند برپا گرديدهايد. برخي از رهبران بازار مايل نيستند از رهبري خود بگويند. اين امر تنها كار رقيبان را در تقليد از رهبر آسانتر ميسازد. كوهنوردي كه به قله ميرسد، بايد پرچمش را آنجا كوبيده و چند عكس يادگاري هم بگيرند.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- جک تراوت
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- عبدالرضا رضایی نژاد
- شابک
- 9786006092058
- تعداد صفحات
- 172
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید