کتاب بستنی ساز
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
فرازهایی از کتاب: کیفیت توسط مشتریان تعریف میشود. تنها با گوش دادن به مشتریان میتوان به تعریف کیفیت پیبرد. هر شغلی میتواند جالب و اقناعکننده باشد فقط کافی است کارکنان به تاثیر همکاری خود در پیشبرد اهداف آگاه شوند. کارکنان باید از ارزشمند بودن شغلشان توسط اطرافیانش آگاه شوند. هر سازمانی دارای دو نوع مشتری است؛ مشتریان برونی و مشتریان درونی. باید بدانی که اولین مشتریان شما همان مشتریان درونی هستند که شامل کارمندان و همکاران میشوند. اگر به کارکنانت بیتوجهی کنی؛ نمیتوانی از آنان انتظار داشته باشی که به مشتریان خارج از سازمان توجه کنند. در کسب و کار اگر خوب گوش ندهی شانس اندکی برای انجام درست کارهای مهم خواهی داشت. اولین قدم در کیفیت؛ تبدیل کارهایی است که هر روز از روی اجبار انجام میدهی؛ به کارهایی که میخواهی و دوست داری انجام دهی.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- سابیر چاودهاری
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- شمس آفاق یاوری
- شابک
- 9789647092944
- تعداد صفحات
- 132
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید