کتاب بازی های استراتژیک بازاریابی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
فرازهايي از كتاب: - رقابت جنگلي است كه شما نميخواهيد با عبور از اين جنگل، طعمهي شير شويد. - مربياني كه ميتوانند استراتژيها را روي تخته سياه به نتيجه برسانند فراوان هستند. ولي كساني واقعا موفق خواهند بود كه بتوانند در درون بازيگران و انگيزههاي آنها رسوخ كنند. - اگر رقباي شما از استراتژي سكوي اول استفاده ميكنند، در واقع شما را به اجراي استراتژي چراغ خاموش دعوت ميكنند. - براي انديشيدن زمان صرف كنيد، ولي وقتي كه زمان عمل فرا رسيد، ديگر فكر نكنيد، عمل كنيد. - اگر خود و دشمنانتان را ميشناسيد، نبايد از جنگ بترسيد. - اگر خودتان را ميشناسيد ولي دشمن را نميشناسيد، براي هر موفقيتي بايد تحمل انتظار شكست را هم داشته باشيد. - اگر نه خودتان را ميشناسيد و نه دشمن خود را، در هر جبههاي شكست خواهيد خورد.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- جان زاگولا، ریچارد تانگ
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- علی عیاری
- شابک
- 9789647092685
- تعداد صفحات
- 258
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1387
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید