افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب کاتلر در مدیریت بازار

مرجع:
دسته بندی: اقتصاد
مولف
فیلیپ کاتلر
ناشر
سازمان فرهنگی فرا

فیلیپ کاتلر، استاد و نویسنده پرآوازه بازاریابی، این کتاب را زمانه‌ای می‌نویسد که مشتری‌مداری در قلب موضوعات اساسی سازمان‌ها قرار گرفته و بازاریابی نگاهی کاملا متفاوت به بازار دارد.

ادامه مطلب
‎ریال1,800,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

این کتاب مفاهیم نوین بازاریابی را از زبان کسی بیان می‌دارد که طی ده‌ها سال تحقیق و تدریس و تحریر، این امکان را یافته است تا از فرازی بلند، نگاه به افقی گسترده در مفاهیم بازاریابی داشته و آن‌ها در یک ارتباط منسجم و بامعنا تعریف و تبیین نماید و پدیده‌های موفق بازاریابی را در دنیای امرور با این مفاهیم تحلیل و تفسیر کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
فرا-رضایی نژاد

مشخصات

موضوع
اقتصاد
مولف
فیلیپ کاتلر
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
مترجم
عبدالرضا رضایی نژاد
شابک
2500110034394
تعداد صفحات
346
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
6
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
اقتصاد
مولف
فیلیپ کاتلر
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
مترجم
عبدالرضا رضایی نژاد
شابک
2500110034394
تعداد صفحات
346
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
6
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود