کتاب کاتلر در مدیریت بازار
فیلیپ کاتلر، استاد و نویسنده پرآوازه بازاریابی، این کتاب را زمانهای مینویسد که مشتریمداری در قلب موضوعات اساسی سازمانها قرار گرفته و بازاریابی نگاهی کاملا متفاوت به بازار دارد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب مفاهیم نوین بازاریابی را از زبان کسی بیان میدارد که طی دهها سال تحقیق و تدریس و تحریر، این امکان را یافته است تا از فرازی بلند، نگاه به افقی گسترده در مفاهیم بازاریابی داشته و آنها در یک ارتباط منسجم و بامعنا تعریف و تبیین نماید و پدیدههای موفق بازاریابی را در دنیای امرور با این مفاهیم تحلیل و تفسیر کند.
مشخصات
- موضوع
- اقتصاد
- مولف
- فیلیپ کاتلر
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- عبدالرضا رضایی نژاد
- شابک
- 2500110034394
- تعداد صفحات
- 346
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 6
نظر دهید