کتاب شرکت های بزرگ مشکلات بزرگ مجموعه ای از راهکارهای اجرایی در مورد مدیریت نام های تجاری بر اساس قضیه های مدیریتی واقعی
فرازهايي از كتاب: - بازاريابهاي باهوش اين توانايي را دارند كه مثل مشتريان فكر كنند. آنها خود را در موقعيت مشتريان قرار ميدهند و ديدگاه خود را بر مشتريان ديكته نميكنند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
- وقتي شما تقليدي از ديگران هستيد، به عنوان شهروند درجه دوم شناخته ميشويد. - بازاريابي جنگ ايدههاست. - خط مقدم جبهه محل فروشگاه يا اداره امور مشتريان نيست، خط مقدم جبهه در فكر مشتريان شماست. - مشغوليت شما در داخل شركت به نفع رقباي شماست. - توقع نداشته باشيد كه كاركنان خبرهاي بد را به شما برسانند. مراقب ديوانسالاري خود باشيد. ممكن است حقيقت را به شما نگويد. اگر داريد جنگ را ميبازيد، كارزار را تغيير دهيد. - براي اينكه بفهميد كه چه كار بايد بكنيد، بايد برج عاج خود را ترك كرده و به سمت پايين، جايي كه در آن جنگ بازاريابي در جريان است برويد. - نگريستن به دنيا، از پشت ميز كار عمل بسيار خطرناكي است.
مشخصات
- موضوع
- اقتصاد
- مولف
- جک تراوت
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- احمد امیرشاهی
- شابک
- 9789647092333
- تعداد صفحات
- 432
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1388
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید