کتاب با بزرگان بازاریابی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
فرازهايي از كتاب: مديريت بايد اين را بداند كه بازاريابي نميتواند معجزه كند مگر گاهي اوقات. دست يافتن به ده ثانيه از توجه افراد؛ روز به روز دارد سختتر ميشود. مردم پيام فرستاده شده در يك آگهي را باور نميكنند چرا كه آن را محصول علاقه خود آگهي دهنده ميدانند. اما پيامي را كه در يك مجله يا روزنامه بخوانند؛ باور ميكنند؛ زيرا روزنامه يا مجله سوم شخص محسوب ميشود؛ مستقل است و ارتباط با آگهيدهنده ندارد. آنهايي كه ميخواهند بازاريابهاي صاحب نام شوند؛ كار خود را از بازاريابي آغاز نكنند؛ بلكه از فروش شروع كنند. تكنولوژي به خاطر افرادي كه به آن نرسيدهاند از سرعت خود نميكاهد. بازاريابي بايد عقبماندگي خود را جبران كند. با مشتري به گونهاي رفتار كنيد كه خود در مقام مشتري خواهان آن هستيد. شركتهاي موفق در بازاريابي آنهايي هستند كه ميتوانند نوآموزي كنند؛ محصول جديد را جا بيندازند و ياد بگيرند. بازاريابي فقط تبليغات نيست.
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- لورا مازور، لولا مایلیز
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- احمد روستا
- شابک
- 9789647092807
- تعداد صفحات
- 332
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1387
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید