کتاب ارزش آفرینی در اقتصاد شبکه ای
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
شبكههاي كامپيوتري در حال دگرگون ساختن مدلهاي كسب و كار و ايجاد پارادايم جديدي هستند. شيوههاي سنتي ديگر كارايي و اثربخشي خود را از دست داده و مديراني كه پارادايم نوظهور را ناديده گرفته و همچنان بر ادامه روشهاي گذشته اصرار ميورزند، حقيقت شكست را به چشم خود عيان خواهند ديد. آينده از آن سازمانهايي خواهد بود كه خود را با واقعيت جديد و الزامات آن هماهنگ ميسازند. بيشك نميتوان به يقين آينده را پيشبيني كرد، اما به جرات ميتوان گفت كه «سازمانهاي مجازي» شكل سازماني غالب در قرن بيستويكم خواهند بود. همانگونه كه چارلز هندي ميگويد: «اگر در آينده، دفتر كاري وجود داشته باشد، بيشتر شبيه باشگاه خواهد بود. محلي براي ملاقات، صرف غذا و خوشامدگويي، با اتاقهايي كه به فعاليتها اختصاص دارند، نه به افرادي خاص.»
مشخصات
- موضوع
- روانشناسی و علوم تربیتی
- مولف
- دان تپ اسکات
- ناشر
- سازمان فرهنگی فرا
- مترجم
- حسین حسینیان
- شابک
- 9789647092043
- تعداد صفحات
- 384
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1380
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید