افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی انگیزشی

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
رابرت ایمبرایل
ناشر
ققنوس

کتاب بازاریابی انگیزشی اثر رابرت ایمبرایل ترجمه لطیف احمد پور، اسماعیل نوری نشر ققنوس منتشر شده است 

ادامه مطلب
‎ریال1,500,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

اطلاعاتی که دراین کتاب آمده است روش بازاریابی در کسب و کار علاقه‌مندان به این موضوع را تغییرمی‌دهد. نویسنده مدعی است که به‌کارگیری محتوای کتابش در ساخت اولین آگهی تبلیغاتی، ممکن است در همان ابتدا پاسخگویی مخاطبان به تلاش‌های تبلیغاتی را دو یا چند برابر کند. هرچند شاید در نگاه اول این ادعای بزرگی جلوه کند که شک هرکسی را برانگیزد اما نویسنده آن‌را کاملا طبیعی می‌داند. کتاب پیش رو یکی از بهترین کتاب انگیزشی است.

برای خرید کتاب میتوانید از طریق همین سایت تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
ققنوس-ایمبرایل

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
رابرت ایمبرایل
ناشر
ققنوس
مترجم
لطیف احمد پور، اسماعیل نوری
شابک
978-600-278-079-9
تعداد صفحات
288
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
4
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
رابرت ایمبرایل
ناشر
ققنوس
مترجم
لطیف احمد پور، اسماعیل نوری
شابک
978-600-278-079-9
تعداد صفحات
288
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
4
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود