کتاب بازاریابی انگیزشی
کتاب بازاریابی انگیزشی اثر رابرت ایمبرایل ترجمه لطیف احمد پور، اسماعیل نوری نشر ققنوس منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
اطلاعاتی که دراین کتاب آمده است روش بازاریابی در کسب و کار علاقهمندان به این موضوع را تغییرمیدهد. نویسنده مدعی است که بهکارگیری محتوای کتابش در ساخت اولین آگهی تبلیغاتی، ممکن است در همان ابتدا پاسخگویی مخاطبان به تلاشهای تبلیغاتی را دو یا چند برابر کند. هرچند شاید در نگاه اول این ادعای بزرگی جلوه کند که شک هرکسی را برانگیزد اما نویسنده آنرا کاملا طبیعی میداند. کتاب پیش رو یکی از بهترین کتاب انگیزشی است.
برای خرید کتاب میتوانید از طریق همین سایت تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- رابرت ایمبرایل
- ناشر
- ققنوس
- مترجم
- لطیف احمد پور، اسماعیل نوری
- شابک
- 978-600-278-079-9
- تعداد صفحات
- 288
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1400
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید