کتاب غول های بازاریابی شبکه ای 30 مقاله از بزرگان نتورک مارکتینگ جهان
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
آنچه در اين كتاب مطالعه ميكنيد، مجموعه 30 مقاله از بزرگان بازاريابي شبكهاي جهان ميباشد: كيوساكي و ترامپ: به عنوان بزرگان كسب و كار از قدرت شبكهسازي ميگويند. تام شرايدر: از مهارتهايي كه در بازاريابي شبكهاي به آنها نياز داريد ميگويد. درك سيورز: نحوه به راه انداختن موج و حركت را به شما آموزش ميدهد. مارك يارنل: از دلايل موفقيتش براي شما مي گويد. رندي گيج: در كنار داستان زندگي شخصي خود از نحوه برخورد با مشتريان سخن ميگويد. جيم ران: نه عامل مهمتر از پول و سرمايه را بررسي ميكند. و... ديگر بزرگان اين تجارت كه هر يك از آنها تجربههاي ارزشمندشان در اين مسير را در اختيار شما قرار خواهند داد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- حمید ادگی
- ناشر
- بهار سبز
- شابک
- 9786008124283
- تعداد صفحات
- 320
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید