کتاب مبانی و اصول کارآفرینی تئوری ها کاربرد
کتاب مبانی و اصول کارآفرینی تئوری ها کاربرد اثر اسفندیار دشمن زیاری، قدرت اله طلایی، آزاده رجبیان تابش نشر کتاب مهربان منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کارآفرینی پدیده ای است که موضوع مطالعات علمی بسیاری است. این پدیده ابتدا در رشته اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت و سپس رشته های مختلفی مانند مدیریت، روانشناسی و جامعه شناسی آن را به بحث گذاشتند.
علم اقتصاد زادگاه علم کارآفرینی بود و اولین نظریه پردازان در قالب های نظری این رشته را تعریف کردند. از این جا که کارآفرینی به لحاظ تأثیری که در بازار می گذارد، مورد مطالعه قرار گرفت.
در دوره ای که اقتصاددانان به کارآفرینی توجهی نمی کردند (دهه های 50و 60) دیوید مککلند تحقیقات وسیعی پیرامون کارآفرینی از دیدگاه روانشناسی انجام داد. نتایج حاصل از تحقیقات وی باعث اعتلای مجدد کارآفرینی گردید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- اسفندیار دشمن زیاری، قدرت اله طلایی، آزاده رجبیان تابش
- ناشر
- کتاب مهربان
- شابک
- 978-600-5823-27-1
- تعداد صفحات
- 189
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 5
نظر دهید